• Alexease
    #169453
    Ez mindig igy volt az F1-ben (is). A csapatoknal, a kezdeti idoszakot leszamitva (1950–1960, bar ott is voltak 2 eves idoszakok), a 70-es evektol jellemzo a 2–3 eves sorozat. Aztan a 80-as evektol durvult be a 3–4-es sorozatokkal (McLaren–Williams).; utana a Ferrari szallt be egy hatossal:)
    Utana 2-2 pepita (Ferrari-Renault) – a Brawn-t kihuzzuk:) –, aztan 4-es (Red Bull) es 5-os Merci;) Ez csak 1-gyel tobb mint a Red Bull; es ha kihuzzak 6-ig, egy szavuk nem lehet a Ferrari-soknak sem:D

    Ahhoz hogy valtozatos "kaosz" legyen, negyedere kellene csokkenteni az autok osszetettseget, minden szezon vegen "kisorsolni" a kovetkezo evi technikai dolgokat, es minden csapat egyforma X penzbol epithetne autot 3-4 honap alatt:DDD Persze ez halal, kiszallna a csapatok 3-4-e:D

    Mindig a technika szamitott. Pl. a Ferrari 6-os idoszakban persze Sumi profi volt, de azert a Ferrari technikai hattere, foleg az amugy aziranyu fejlesztese hoztak a helyeket. Az akkori autok azert utosek voltak: az elore programozott automata valtokkal, hightech ABS es kiporgesgatlok, rajtautomatikak, speci dinamikus felfuggesztesek es egyebek, es a kivulrol belepiszkalas az autokba. A tobbi gyartonak es foleg privat csapatnak (pl. Williams ami a mai napig "alkatreszeket" fejleszt/gyart), eselye nem volt a Ferrari-val, akik "civilben" is ezzel foglalkoztak.