• Laffite
    #16873
    lehet, hogy világbajnok autó volt, de nem hinném, hogy túl jól sikerült a 86-os ferrari, ha alboreto mindössze 14 pontot tudott vele gyűjteni, erre mondtam, hogy "te miről beszélsz?"... + nézd vissza az akkori köridőket, edzéseredményeket! a két ferrari átlag 3-4 másodperccel volt lassabb körönként a 2 williamstől és a 2 mclarentől!!! az ilyen csapatot nem nevezném igazi nagycsapatnak... de ha tényleg olyan tehetségtelen volt johansson mint állítod, akkor hogy lehet, hogy az ultragagyi onyx-forddal is harmadik tudott lenni 89 portugáliában???? nem nyerhet midenki futamokat aki gyors, ez nem amerika!!!

    prostot nem tudom miért hoztad fel, a turbók letünte után sok nagycsapat kínlódott, mint a williams is a judd erőforrással, de most nem erről beszéltünk.

    az eredeti téma a 16861-es postod volt, mivel továbbra sem értek egyet azzal, hogy ez a két versenyző azért nem nyert soha, mert sokat tört, illetve továbra is tartom azt, hogy ne csak a megbízhatóság legyen már a mérce, mert ezek szerint akkor minden f-1 csapat hülye, hogy nem kell nekik bzs...

    a másik meg az, hogy se az olaszt, se a svédet ne minősítsük és ne hasonlítgassuk olyanokhoz, akik még nem ütötték meg azt a mércét erdemények szempontjából, mint amit ők elértek a hosszú évek alatt... a "mi lenne ha bzs..." kezdetű mondatoknak meg továbbra sincs értelme, mert a nagycsapatokat, a középcsapatokat, de még a f-1-es indulást is az említett versenyzőknek akkoriban még ki kellett érdemelniük, és ezt a mondatot nem folytatom, ki lehet találni a végét...

    részemről nem bizonygatom tovább az igazamat nyilvánvaló dolgokra