• b-type
    #16822
    Hol érveltél???
    Annál a résznél, hogy Forma 3000-ben nem ért el olyan eredményeket, mint a csapattársa?
    ..mert arra már reagáltam, hogy mi lehet az oka, igazából az érdekelne, hogy honnan veszed, hogy megkapta ua. feltételeket, mikor egy élvonalbeli hazai versenyzőnk sem kapta meg!

    Egyébként az ilyen terhek alatt, pl. ezeket a kikötéseket értem:
    A MOL kikötése volt: minden futamon célbaérni (haha), és legalább 10 világbajnoki pont. (hahaha), akkor nulszaladós a támogatás, egyébként sokmilliós csőd

    Ez volt egy elvárás, teszem hozzá a Mol, azok után, hogy már reklámozta magát BZs-vel, visszalépett...
    Majd jött az 'országimage' marhaság, amikor politikai célokra volt BZs felhasználva, volt népitánc, meg együtt vigyorgás, hogy idézzek, mégis:
    [URL=http://axel.hu/cikk/axel.hu/31594]"Nyáron bezzeg ott sorakoztak a Hungaroringen; Gyurcsány és Medgyessy egymást lökdösve veregették vállon"[/URL]
    Ez a nagy marhaság, hogy mindezeket el kell viselni egyedüli Magyar pilótaként, mert a pénz a minden, főleg a mai F1-ben.
    Szégyen, és ez nem az ő szégyene.
    más:
    Gondolom sejthető, hogy vannak más nemzetiségű, gazdagabb szponzorokkal érkező pilóták, akik mégsem mentek a Minárdiba.
    Az is valószinűsíthető, hogy ennek az oka, a Paul Stoddart által kinált szerződési feltételekben, törési-fizetési garanciákban keresendő, és az autó minőségében.
    Arra az autóra, ami egy vicc, a mezőnyhöz képest...ami lényegében egy
    reklámhordozó...és önerőből, még így sem maradhatna fent a jelenlegi Forma 1-ben.
    Örülhet Stoddart, hogy így is pontot mentett Bzs nagy szerencsével.
    Szal hirtelen lehet dollárszázezrekkel minuszba kerülni egy vagány vezetéssel...és nem tudom itt ki milyen terheket visel 1-2 órába sűrítve, miközben amugy is támadják a médiákban, a fórumokon, és a pályán is történnek néha(!!) dolgok.
    Szal jól kihasználja mindenki, főleg hazai vonatkozásban, aztán meg le van sajnálva.
    Én láttam Talma papát, a tavalyi Euro-Ringes Talmácsi évzáró bulin, és döbbenet, hogy ő például milyen anyagi kockázatot válallt, mert hitt a fiában....mire sok év után eljutott Gabi egy érdemes gyár támogatásához...és a 125ccm-s MGp, azért nem a Forma1.