• b-type
    #16816
    Mi is itt alapvetően a probléma BZs-vel?
    Az hogy van pénze? Van lehetősége?
    Ki mindenki képzeli itt magáról, hogy többet tudott volna letenni?
    Ez már nagyon gáz, az hogy még mindig a fikázás van.
    Igen, nem egy temperamentumos pilóta, de nem is autótörő, nem is egy nyilatkozatszájhős, nem is egy m@rha, aki tömegbalesetet okoz.
    Sztem akik bele-belerugnak, azok közt ezek lennének a legvalószinűbb elvárható eredmények.
    Nem szeretem, nem tartom F1-be valónak, de ha odatolták azok, akik azt hitték, hogy értenek egy versenyző menedzseléséhez...mert állítólag az F1 a plafon.
    Már régen ki kellett volna szűrni, hogy mi is a helye, legyen az akár
    egy endurance versenysorozat.
    Talán így is van, lehet hogy ez volt a végső cél, csak egy F1-et megjárt pilótának jobb esélyei vannak.
    Ki tudja, hogy F3000-ben megkapta-e azokat a beállításokat mint a csapattársa?
    Névleg Talmácsi Gábor is 2003-ban egy 2002-es világbajnok Exalt Cycle Aprilia Racing csapatában versenyzett, de köze nem volt semmihez, ami bevált technika, vagy beállítási adat, felhasználta a csapat éles tesztelésre...pusztán azért mert kit érdekel Magyaro., ahol a motoreladás nem meghatározó egy gyár számára. (de még egy kissebb beszállító számára sem)
    Gőze sincs senkinek a szerződésében szereplő tesztelési, anyagi lehetőségeiről.
    Talán azért nincs habitusa, mert 1, vagy 0 autóra kapott totálkár lehetőséget, ami egy nevesebb versenyzőnél is meghatározó, főleg ha a hátrányok összeadódnak.
    Egy nem jól beállított, autóval úgy nagy eredményeket elérni, hogy tudod, ha összetöröd, akkor talán szezon közepén kiléptetnek, nem hiszem hogy könnyű lenne, és megnézném a fikázói közül hányan bírnák ezeket a terheket.