#159814
Mostanaban, ezeknek az autoknak, egyik palya sem igazan alkalmas, hiaba regi vagy uj. Ha van is izgalmasabb, mozgalmasabb verseny, az nagyresz valami balesetnek, muszaki hibanak, idojarasnak, elbaltazott dolognak koszonheto.
A Hring-nel regebbi (klasszikus) palyakon annyival egyszerubb volt a kesobbi modositas, hogy eredetileg szaguldasra terveztek oket, a frissebb autokhoz "csak" roviditeni, lassitani kellett (Monza, Nord/Nurb, Hock, Spa, Silverstone, Interlagos stb.).
A Hring-et ismet boviteni kellene, minimum 1 (celegyenes) de inkabb azonnal 2 helyen. Ha mar csak a celegyenes hosszabb lehetne 150-200 meterrel, jonehany evig hasznalhatobb lenne.
De ha a sikan utani reszt is modositanak, a tempos kanyargos resz utani "problemasabb" visszaforditoval es kigyorsitoval egy hosszabb egyenesre (esetleg elozes vagy kozelebb kerules), meg jobbb lehetne.