• Jeffjohnson
    #157485
    Ebben az évben nem sok minden változik:

    - Hangerő növelés érdekében a kipufogó rendszeren lett egy kis változtatás

    - 4 ről 5 motor használata engedélyezett, mert 19-ről 21-re emelkedett a pályák száma

    - 32 zsetont lehet felhasználni az év közbeni fejlesztésekre, a régebbi motorokat 2016-ra lehet homologizálni

    - Pilóta feje mellet 20mm-rel nagyobb lesz a "fejvédő" és erősebb is lesz

    - Gumik: 3 választható gumikeverék 2 helyett (új ultra lágy gumi). 2 szett a versenyre, amiből 1-et kötelező használni
    és 1 szett Q3-ban. Összesen a teljes hétvégén 13 szett gumit használhat egy pilóta

    - Virtuális biztonsági autó most már edzésen is alkalmazható. Ha vége a virtuális biztonsági fázisnak a DRS egyből aktív lesz

    - Minden kocsi nagy sebességű kamerával lesz felszerelve és minden pilótának hordania kell a fülben viselhető gyorsulásmérőt. Ez főleg a balesetek elemzésénél jön majd jól

    - 3-ról 2-re csökkentették a szezon előtti tesztelést

    Kérdéses az új edzésrendszer de ahogy olvastam elég valószínű, hogy bevezetik
    Rádiózás részleges tiltásáról friss cikket nem találtam