Motorsportal | F1 Hírek | Hirado.hu/F1 | Boxutca fb | Wéber Gábor fb | Nagy Dani fb | F1 reddit | Motorsportstats | Formula Podcast-
#12772
Arra emlékszel amikor az F3000-ben beült a bajnok csapat autójába? Csapattársa folyamatosan az élmezőnyben harcolt 1-2-3. helyen, ő meg a 8-9. hely környékén körözgetett.
Az is lehet, hogy Zsótinak nem fekszik a nagy erejű, gyors gép, túl lassú hozzá. Formula Renaultban viszonylag jól muzsikált, F3-ban már kevésbé, F3000-ben alig-alig volt jó pillanata, F1-ben meg szopja a .... egyfolytában az utolsó helyen.
Van egy Paár Barna nevezetű 18 év körüli srác, aki eddig a Formula Königben nyomta, most ment át a Formula Renaultba (kb. olyan ugrás, mint az F3000-F1). Ő is elmondta, hogy nagyon nagy a különbség, és nem is a motorerő miatti nagyobb gyorsulás és végsebesség, hanem a kanyarsebességek és féktávok miatt gyorsabb sokkal az egész. Azt mondta, hogy nagyon "ott kell lenni" ha az ember nagyobb kategóriában is jól akar szerepelni.
Az F1-ben annyira a határon van minden, hogy valóban csak a legjobbak tudnak maradandót alkotni, ott nincs helye bizonytalanságnak, végig kell tudni 100%-osan koncentrálni azt a kb. 1,5 órát, különben vagy kiesik az ember, vagy nem lesz eredménye. Elnézve Sato hárítását, amikor asszem Panis rálegyezett a Toyotával, sztem nem volt 1 tized a reakcióideje Satonak. Egy szerényebb képességű versenyző, vagy aki nem tud annyira koncentrálni szvsz szétzúzta volna a Honda-t és a Toyota-t is abban a szituban (lásd pl. Alonso vs. Coulthard valamikor a múltban, DC nem igazán tudta helyesen lereagálni a helyzetet - Alonso lassítása, vagy említeni lehet Montoya vs. Sumi esetet idén - nem figyelt oda 100%-ban mert nem volt verseny, meg is lett azeredménye).
Szal sztem Zsótinak gyors az F1. Nem annyira tud odakoncentrálni, és pár tized vesztés ebben a kategóriában annyit jelenthet, mint pl. Formula Renaultban pár másodperc. Ezt kell megtanulnia, de ezen nehéz fejleszteni mert nagyon adottság kérdése a dolog...