Motorsportal | F1 Hírek | Hirado.hu/F1 | Boxutca fb | Wéber Gábor fb | Nagy Dani fb | F1 reddit | Motorsportstats | Formula Podcast-
#12112
Alonso valóban erős példa volt, de arra tökéletesen jó, hogy illusztrálja azt, hogy számomra mi a teljesítmény :) (lehet hogy maximalista vagyok? :))
A szorgalomra sztem nem jó szó a tehetség, inkább adottságot mondanék rá. Valóban vannak lusta és szorgalmas emberek, de ez a megállapítás nagyon relatív. Teljesen vagyok benne, hogy mindenkinek van egy érdeklődési területe amivel, ha a lehetőségek lehetővé teszik, teljes odaadással tud/akar foglalkozni. Valakinél ez a festés, másnál az autóversenyzés, megint másnál a számítógépes játékok stb, szóval változó. Ha valaki meg tudja ezt tenni, az nagyon szerencsés és boldog ember lehet, de nem feltétlenül tisztelendő. Az a tisztelendő, ha egy számára nem elsődleges fontosságú (akár érdektelen) területen csak szorgalommal olyan - vagy hasonló - eredményt ér el, mint azok akik az előbb említett csoportban vannak (remélem érthető :)). Zsóti szvsz az első csoportba tartozik.
A Minardi valóban nagyon szar, eléggé frusztráló lehet egy ilyen autóval "versenyezni", de pont azért kellene villantani néha, hogy ne ebből a szar autóból menjen nyugdíjba (illetve - bár nagyonb szar példa lesz - ott van Raikönnen aki nyiltan fikázza a Mercedest, direkt széthajtja, és ezért mégsem őt hibáztatják, pedig sok versenyzőt leszóltak már azért, hogy nem tud spórolni a technikával). Nem azt kellene nyilatkozni, hogy elsődleges cél az, hogy végigmenjenek a versenyen, hanem azt, hogy az a cél, hogy megelőzzék a Jordaneket, Jaguárokat. Viccesnek hangzik, de a történelemben sem a lagymatag személyiségek tették meg a világmegváltó dolgokat :)
Szal Zsóti egyszer odaállhatna a csapatfőnök elé, és azt mondaná: "Idefigyelj Pól, annyi benyával megyek időmérőn, hogy 5 körig lesz csak elég versenyen, a rajtnál szétégetem a kuplungot, verseny közben szétpörgetem a motort, de az alatt az 5 kör alatt akarok adni 6-7 mp hátrányt Webbernek, mert inkább kiesek a verseny első harmadában a 10 hey környékéről, mint hogy utolsóként bekocogjak 6 kör hátránnyal."
Na erre azt mondanám már, hogy húbazzeg, a srácban van spiritusz :) Pl. a versenyzők és szakkommentátorok is inkább arra emlékeznek és emlegetik, hogy Sato rakétaként rajtolt Monacoban, nem pedig arra, hogy azon a versenyen széthajtotta a gépet. Buminál meg arra emlékeznek, hogy kék zászlónál milyen bénán engedi el a mögötte jövőket.
Amúgy valóban fejlődik Zsolti, de ezt a fejlődési tempót én nagyon kevésnek érzem ahhoz, hogy jövő évben is ott maradhasson valahol. Talán még a tesztpilótai állás is erősen kétségesnek mondható.
Az az elszomorító, hogy sztem a srác úgy van ott, hogy ezekből a negatív kritikákból semmi nem jut el hozzá. Azaz abban a tudatban él, hogy ő milyen jó, mindenki szereti őt, minden rendben van. Csak sajnos nagy pofára esés lesz a vége, és ettől féltem őt :) Nem engedik el hozzá a negatív kritikát, pedig az sokszor sokkal hasznosabb tud lenni a fejlődés szempontjából, mint az állandó seggnyalás.