• Punkerwork
    #10602
    "Trulli előre látta az incidenst: A Safety Car mögött azonban bevett rutin, hogy a versenyzők gyors egymásutánban lassítanak és gyorsítanak a fékek felmelegítése érdekében, s az első két helyen végző Jarno Trulli és Jenson Button - akik az eset idején Montoya mögött haladtak - Schumachernek adnak igazat.

    "Én ilyenkor mindig jókora követési távolságot hagyok, amit a jelek szerint Montoya nem tett meg. Már a Mirabeau-ban is majdnem összeütköztek, és akkor arra gondoltam: hé, itt valami történni fog! És így is lett!" - mesélte Trulli.

    Button pedig ennyit tett hozzá: "Monacóban sokat kell használni a fékeket, és mivel a korábbinál puhább keverékű gumik miatt megnőtt a leszorító erő is, strapabíróbb anyagból készítik őket. Ezért nagyon-nagyon nehéz üzemi hőfokon tartani a fékeket, én például egész hétvégén küszködtem ezzel a problémával. (A Safety Car mögött) teljesen megállni, aztán újra elindulni nem helyes, de szerintem Michael nem is ezt tette."