Melyik a jobb - RTlklub vs tv2
-
Cat #631 Megkezdte mûködését a TV2 új közönségszolgálata
A világszerte számos call centert mûködtetõ TransCommal kötött megállapodás értelmében hétköznapokon reggel 7 és este 10 óra között operátorok fogadják a TV2 nézõinek hívását, illetve folyamatosan kezelik a közönségszolgálat e-mail címére érkezõ leveleket.
A levelet írók automatikus választ kapnak, melyben a TV2 visszaigazolja a levél megérkezését és jelzi a válaszadási procedúra megkezdõdését. A megbízott partner feladata feldolgozni a kérdéseket, jellegük szerint kategorizálni, majd az illetékesek felé továbbítani azokat. Az operátorok naprakész információval rendelkeznek a mûsorokról. A közelmúltban létrehozott információs adatbázis lehetõvé teszi, hogy a TV2 nézõi kérdéseikre azonnali, korrekt választ kaphassanak.