Melyik a jobb - RTlklub vs tv2
  • Cat #510
    TV2: bevétel növekedés áprilisban

    12 százalékos növekedéssel 3 milliárd forint feletti bevételt ért el a kereskedelmi adó.
    A reklámpiac szezonalításának köszönhetően a TV2 április havi bevétele idei rekordként elérte a 3,04 milliárd forintot, ami 2003 negyedik hónapjához viszonyítva 12 százalékos növekedést jelent. Kizárólag a szpot-bevételt vizsgálva az adatok azt mutatják, hogy az előző év hasonló időszakához képest közel 18,8 százalék a bevétel növekedés április hónapban.

    Az év eddig eltelt időszakát tekintve (január-április) 13,4 százalékos emelkedéssel 8,02 milliárd nettó árbevételt ért el a csatorna.

    A bevételi struktúrának megfelelően a fenti összeg tartalmazza a televízió teljes bevételét, ami a reklámszpotok és a szponzorálás esetében az ügynökségi jutalék értékét is magában foglalja.

    Várdy Zoltán, a TV2 kereskedelmi igazgatója szerint a bevétel növekedése mögött elsősorban a minőségi műsorkörnyezet, az ismerős és tervezhető kereskedelmi struktúra, valamint az alternatív médiafelületek együttes használata áll.

    "Biztos vagyok abban, hogy a nyár folyamán nem csak a képernyős megjelenéseinkkel, de egy exkluzív és egyedi rendezvénysorozatunkkal is felkeltjük majd mind nézőink, mind hirdetőink figyelmét" - tette hozzá a közeljövő terveire utalva.