Baldur s Gate Vegigjatszas csicskaknak)
  • Darun
    #199
    A palával nem is fogsz ilyesmit csinálni. A pap/paplovag/druida/sorcerer nem tudnak varázslatokat megtanulni tekercsről, hanem szintenként kapják. A paplovag ráadásul valamikor 6. szint környékén kapja meg a lvl 1 varázslatokat?

    Én két hete értem a BG1 végére, volt kb 120+ órám benne. Most elkezdtem a kieget tolni.
    Nem tudom mi az a DOS, de ha ennyire nem jön át a játék, lehet jobb lenne nem erőltetni. Később se lesz jobb. A dialogusok egysikuak, ráadásul van öt válaszlehetőség, amiből négyre ugyanazt a választ fogod kapni. A küldetések is elég bugyuták, a fő sztori sem egy atomfizika.

    Igen, a dobás az asztali szerepjátékban is sokat számit. Ráadásul a DnD amúgy is egy harcorientált, hős alapú rendszer. Nem tudom ki ajánlotta az IWD2-t, de mivel az másik DnD rendszert használ, tanulásra az sem jó. Az IWD1 az igen. Múltkor már ajánlottam, szóval most nem teszem.

    A taktikázással azt tudod befolyásolni, hogy kevésbé függj a kockáktól. Sokszor volt olyan csatám, hogy elsőre minden jó volt, aztán vissza kellett töltenem, és utána meg zsinorban szivtam egy csomót. Vannak ellenfelek, akik immunisak bizonyos támadásokra, mig vannak amiktől meg plusz sebzést kapnak. Ezért kell kiismerni őket. Itt am is limitáltak a lehetőségeid, hiszen az xp cap miatt olyan 8-9. szintnél tovább nem fogsz tudni fejlődni. Az IWD-ben pl lvl cap van, ami azért fontos, mert igy a multiclassok hatalmas előnybe kerülnek, hiszen nekik mindkét kasztjukra a max lvl vontakozik, mig itt az xp cap összeadódik a két kasztnál, tehát két kaszt esetén mindkét kaszt csak a limit felét érheti el.