Játékmagyarítások fóruma

Magyarítás és magyarosítás különbsége
(https://hu.wikipedia.org/wiki/Magyarosítás)

Ebben a topikban NEM az M.I./Gépi segítéses fordításokkal foglalkozunk.
Ne reklámozd, ne szúrd be hírként, ne emlegesd, ne is kelts feszültséget ezzel a témával!
Köszönjük.

Magyaritasok.hu | HunosítókTeam | Lostprophet | PS Hack Fórum | Unreal Engine 4 Tutorial (Kena) by .:i2k:.
  • Tinman #54968
    "Semmi probléma a várakozással, annyi jó játék vár még"

    Egyrészt igen... másrészt a Day1 vásárlás nagyon rossz hírnek örvend, sőt... sajna azt tapasztalom, hogy el kell telnie fél évnek, de akár 1 évnek is a megjelenés után, mire teljesen helyrepofozzák az adott játékot. Minél nagyobb, minél komplexebb, annál több hiba szokott benne lenni és jönnek a patch halmok. Ergo a kivárás mellett iszonyú sok érv szól:

    - 100%, hogy alacsonyabb ár, néha durván alacsonyabb
    - rengeteg hiba kijavítva
    - hozzáadott extra tartalmak, teljesebb kiadás
    - honosítás

    Anno a Dark Souls 3 CE-t pre-order vettem, nem olcsón, de nem bántam, nagyon vártam. Végigtoltam hamar a megjelenés után és csalódtam. Aztán jöttek a patch-ek. Jöttek a DLC-k. 3 évvel később újra elkezdtem, főleg a DLC-k miatt és kiváló élmény volt, méltó 3. rész! Nem én változtam meg, hanem a játék! Anno kigyűjtöttem, hogy mennyit javítottak a megjelenés után rajta... 316 sornyi hibajavítás. (Link)

    De hozhatnám a Nioh-t is példának. Day1 a játék még annak ellenére se volt kész, hogy cirka 13 évig fejlesztették. Kellett hozzá 1.5 év mire egy "meh" játékból "erősen ajánlottá" vált. A Hand of Fate 2 dettó ezt az utat járta be... Day1 beleőszültem annyi gond volt vele, 1 év kellett hozzá a megjelenés után, hogy ajánlott plecsnit érdemeljen.