Játékmagyarítások fóruma
Magyarítás és magyarosítás különbsége
(https://hu.wikipedia.org/wiki/Magyarosítás)
Ebben a topikban NEM az M.I./Gépi segítéses fordításokkal foglalkozunk.
Ne reklámozd, ne szúrd be hírként, ne emlegesd, ne is kelts feszültséget ezzel a témával!
Köszönjük.
Magyaritasok.hu | HunosítókTeam | Lostprophet | PS Hack Fórum | Unreal Engine 4 Tutorial (Kena) by .:i2k:.
Magyarítás és magyarosítás különbsége
(https://hu.wikipedia.org/wiki/Magyarosítás)
Ebben a topikban NEM az M.I./Gépi segítéses fordításokkal foglalkozunk.
Ne reklámozd, ne szúrd be hírként, ne emlegesd, ne is kelts feszültséget ezzel a témával!
Köszönjük.
Magyaritasok.hu | HunosítókTeam | Lostprophet | PS Hack Fórum | Unreal Engine 4 Tutorial (Kena) by .:i2k:.
-
#49227
Tekintve az utóbbi időben a játékprogramoknál is erősödő trendet az „eredeti” tartalom védelmére, hamarabb lesznek csak „eredetivel” nem működő magyarítások, mint ennek ellenkezője. Kis logikával belátható, hogy vajon az agyonvédett, online pórázos, vagy a védelemmentes, saját gépre elszigetelt és nem változó tartalmat könnyebb-e módosítani technikailag. Ha legkésőbb futtatáskor mindent visszaállít „eredetire” egy játékprogram, annak a szövegét, textúráit és szkriptjeit már elég nehéz módosítani.