Játékmagyarítások fóruma
Magyarítás és magyarosítás különbsége
(https://hu.wikipedia.org/wiki/Magyarosítás)
Ebben a topikban NEM az M.I./Gépi segítéses fordításokkal foglalkozunk.
Ne reklámozd, ne szúrd be hírként, ne emlegesd, ne is kelts feszültséget ezzel a témával!
Köszönjük.
Magyaritasok.hu | HunosítókTeam | Lostprophet | PS Hack Fórum | Unreal Engine 4 Tutorial (Kena) by .:i2k:.
Magyarítás és magyarosítás különbsége
(https://hu.wikipedia.org/wiki/Magyarosítás)
Ebben a topikban NEM az M.I./Gépi segítéses fordításokkal foglalkozunk.
Ne reklámozd, ne szúrd be hírként, ne emlegesd, ne is kelts feszültséget ezzel a témával!
Köszönjük.
Magyaritasok.hu | HunosítókTeam | Lostprophet | PS Hack Fórum | Unreal Engine 4 Tutorial (Kena) by .:i2k:.
-
#41773
Az "Assembly-CSharp.dll" fájlban van benne, és Radialix-szal (hardcoded) szerkeszthető és exportálható.
Ha megvan a "Wasteland 2" neked, akkor ellenőrizheted is.
A 3 millió karakter hozzávetőleges sacc volt a kiexportált szöveg alapján, felmérve a formázókat stb., mert attól függően, hogy mit buherál az ember olyan 2,96 millió a nyers állomány, és ez ugye csak a szövegek egy része - a többi a resource.assets-ben van.
Szerk.: Közben fel is ért az anyag: Assembly-CSharp-ENG.rar
Utoljára szerkesztette: IMYke2.0.0.0, 2014.09.23. 19:47:29