Játékmagyarítások fóruma
Magyarítás és magyarosítás különbsége
(https://hu.wikipedia.org/wiki/Magyarosítás)
Ebben a topikban NEM az M.I./Gépi segítéses fordításokkal foglalkozunk.
Ne reklámozd, ne szúrd be hírként, ne emlegesd, ne is kelts feszültséget ezzel a témával!
Köszönjük.
Magyaritasok.hu | HunosítókTeam | Lostprophet | PS Hack Fórum | Unreal Engine 4 Tutorial (Kena) by .:i2k:.
Magyarítás és magyarosítás különbsége
(https://hu.wikipedia.org/wiki/Magyarosítás)
Ebben a topikban NEM az M.I./Gépi segítéses fordításokkal foglalkozunk.
Ne reklámozd, ne szúrd be hírként, ne emlegesd, ne is kelts feszültséget ezzel a témával!
Köszönjük.
Magyaritasok.hu | HunosítókTeam | Lostprophet | PS Hack Fórum | Unreal Engine 4 Tutorial (Kena) by .:i2k:.
-
kjhun #40875 Sziasztok
Kicsit OFF, de magyarítással kapcsolatos kérdésem lenne.
Ha, valakinek van kedve, utána nézhetne technikailag hogy, eme programoknál megoldható-e a magyarítás? (Legfőképp az elsőnél.)
EZNEC v5.0 (Aktuális verzió: 5.0.64) Itt, az EXE-t kéne megpiszkálni, a magyarításhoz. Mivel, lokalizációs fájlokat nem tartalmaz a program. (Ha, kell korábbi verzió írj privát üzit.)
MMANA-GAL v3.0.0.xx (aktuális build: 31) Eme, programnál, a progiban megjelenő feliratok zömét, a "Language" mappában lévő *.mmn (sima txt) fájlból olvassa, így könnyen fordítható. De akad pár szöveg, amit az EXE-ben tárol(hat). Itt, ezt kéne megpiszkálni. Netán kiexportálni a sztringeket a lokalizációs fájlba, hogy onnan is beolvashassa. És az ékezeteket gond nélkül kezeli. Elviekben karakterlimit nincs.
Nyelvi fájl részlet (Baloldalt a sztringkód, jobboldalt a fordítandó szöveg):
SPOILER! Kattints ide a szöveg elolvasásához!
MainWnd MAIN WINDOW
TabSheet1 Geometry
Label1 Name
WireCnt Wires 0
CurCnt Sources 0
LoadCnt Loads 0
Label5 Freq
Label6 MHz
Label2 Auto segmentation:
AutoVol Auto Voltage
EnbLoad Use loads
ChkWith Keep connect.
....
K7 Del
K9 Add
K35 Replace start and End point
KR1 Search and replace
KM1 Move
....
Köszi annak, aki ránéz.