Játékmagyarítások fóruma
Magyarítás és magyarosítás különbsége
(https://hu.wikipedia.org/wiki/Magyarosítás)
Ebben a topikban NEM az M.I./Gépi segítéses fordításokkal foglalkozunk.
Ne reklámozd, ne szúrd be hírként, ne emlegesd, ne is kelts feszültséget ezzel a témával!
Köszönjük.
Magyaritasok.hu | HunosítókTeam | Lostprophet | PS Hack Fórum | Unreal Engine 4 Tutorial (Kena) by .:i2k:.
Magyarítás és magyarosítás különbsége
(https://hu.wikipedia.org/wiki/Magyarosítás)
Ebben a topikban NEM az M.I./Gépi segítéses fordításokkal foglalkozunk.
Ne reklámozd, ne szúrd be hírként, ne emlegesd, ne is kelts feszültséget ezzel a témával!
Köszönjük.
Magyaritasok.hu | HunosítókTeam | Lostprophet | PS Hack Fórum | Unreal Engine 4 Tutorial (Kena) by .:i2k:.
-
#40837
A beidézett sorok pont 1 tömböt tesznek ki, és ilyenből van sacc-per kábé 25000.
Az lenne a jó, ha Excelben / XML Spy-ban / CSV Editorban tudnám kezelni, hogy a kínai sorokat rendkívül gyorsan angollá tehessem [eredeti másolása], és az így kapott angol fájlt használhassam a játékban, és ablakban futtatva közvetlenül láthassam, módosíthassam a forrásfájlt, ha hibára bukkanok, stb.