Játékmagyarítások fóruma
Magyarítás és magyarosítás különbsége
(https://hu.wikipedia.org/wiki/Magyarosítás)
Ebben a topikban NEM az M.I./Gépi segítéses fordításokkal foglalkozunk.
Ne reklámozd, ne szúrd be hírként, ne emlegesd, ne is kelts feszültséget ezzel a témával!
Köszönjük.
Magyaritasok.hu | HunosítókTeam | Lostprophet | PS Hack Fórum | Unreal Engine 4 Tutorial (Kena) by .:i2k:.
Magyarítás és magyarosítás különbsége
(https://hu.wikipedia.org/wiki/Magyarosítás)
Ebben a topikban NEM az M.I./Gépi segítéses fordításokkal foglalkozunk.
Ne reklámozd, ne szúrd be hírként, ne emlegesd, ne is kelts feszültséget ezzel a témával!
Köszönjük.
Magyaritasok.hu | HunosítókTeam | Lostprophet | PS Hack Fórum | Unreal Engine 4 Tutorial (Kena) by .:i2k:.
-
#35450
Kellene egy kis segítség.
Az EXE (és DLL) fájlokban lévő szerkeszthető szövegeket ún. "resource" szerkesztővel szoktam szerkeszteni (én a Restorator-t használom a legszívesebben).
Most egy olyan EXE fájlt kellene szerkesztenem, amely esetében a szerkesztőprogramban ugyan látszanak a resource kategóriák (esetünkben a "menu", "dialog" és a "string" a fontosak), de amint valamelyikre rá akarok kattintani a szerkesztéshez, azt írja a program, mivel ez az EXE fájl egy "compressed executable", ezért szerkeszteni sem lehet (mindegyik hasonló program ezt írja rá).
Tud valaki erre megoldást?