Játékmagyarítások fóruma
Magyarítás és magyarosítás különbsége
(https://hu.wikipedia.org/wiki/Magyarosítás)
Ebben a topikban NEM az M.I./Gépi segítéses fordításokkal foglalkozunk.
Ne reklámozd, ne szúrd be hírként, ne emlegesd, ne is kelts feszültséget ezzel a témával!
Köszönjük.
Magyaritasok.hu | HunosítókTeam | Lostprophet | PS Hack Fórum | Unreal Engine 4 Tutorial (Kena) by .:i2k:.
Magyarítás és magyarosítás különbsége
(https://hu.wikipedia.org/wiki/Magyarosítás)
Ebben a topikban NEM az M.I./Gépi segítéses fordításokkal foglalkozunk.
Ne reklámozd, ne szúrd be hírként, ne emlegesd, ne is kelts feszültséget ezzel a témával!
Köszönjük.
Magyaritasok.hu | HunosítókTeam | Lostprophet | PS Hack Fórum | Unreal Engine 4 Tutorial (Kena) by .:i2k:.
-
#34541
Na sikerült ránézni a Jericho szerkezetére.
Anélkül, hogy elindítottam volna a játékot, láttam, hogy a Scrapland-féle *.packed fájlokat használ.
Nos, egyelőre csak igen minimális a siker. Ugyanis van ehhez a fájltípushoz BMS-script a MultiEx Commander számára, de az a Scrapland-hez készült, viszont a Jericho-hoz nem használható teljesen.
Egészen pontosan csak arra jó, hogy látom vele a fájlstruktúrát a csomagban, de a benne lévő fájlokkal semmit sem lehet kezdeni: