Játékmagyarítások fóruma
Magyarítás és magyarosítás különbsége
(https://hu.wikipedia.org/wiki/Magyarosítás)
Ebben a topikban NEM az M.I./Gépi segítéses fordításokkal foglalkozunk.
Ne reklámozd, ne szúrd be hírként, ne emlegesd, ne is kelts feszültséget ezzel a témával!
Köszönjük.
Magyaritasok.hu | HunosítókTeam | Lostprophet | PS Hack Fórum | Unreal Engine 4 Tutorial (Kena) by .:i2k:.
Magyarítás és magyarosítás különbsége
(https://hu.wikipedia.org/wiki/Magyarosítás)
Ebben a topikban NEM az M.I./Gépi segítéses fordításokkal foglalkozunk.
Ne reklámozd, ne szúrd be hírként, ne emlegesd, ne is kelts feszültséget ezzel a témával!
Köszönjük.
Magyaritasok.hu | HunosítókTeam | Lostprophet | PS Hack Fórum | Unreal Engine 4 Tutorial (Kena) by .:i2k:.
-
#26180
Néztétek már?
"txd workshop - experimental saving!" - posted by Delfi on 17 Jun 2005
the latest txd workshop beta was promoted to version 3.4
which can save txds properly again (for vice city and gta3)
it has experimental saving for san andreas that gives limited
success, editing LOADSCS.txd works great but ingame sprites
(like LD_PLAN.txd) doesn't
now go and try it out, if it works you can try to make texture
mods for san andreas and/or convert your old vice-city txds
for san andreas :)
right now txd workshop works with and converts txds for:
gta3
gta vice city
gta3 and vicecity for XBOX
san andreas PC
some people asked for manhunt game txd support in txd workshop
a while back, i don't have the game, but i am willing to give it a try
if anyone still wants it.
Download TXD Workshop 3.4 BETA 2