Játékmagyarítások fóruma
Magyarítás és magyarosítás különbsége
(https://hu.wikipedia.org/wiki/Magyarosítás)
Ebben a topikban NEM az M.I./Gépi segítéses fordításokkal foglalkozunk.
Ne reklámozd, ne szúrd be hírként, ne emlegesd, ne is kelts feszültséget ezzel a témával!
Köszönjük.
Magyaritasok.hu | HunosítókTeam | Lostprophet | PS Hack Fórum | Unreal Engine 4 Tutorial (Kena) by .:i2k:.
Magyarítás és magyarosítás különbsége
(https://hu.wikipedia.org/wiki/Magyarosítás)
Ebben a topikban NEM az M.I./Gépi segítéses fordításokkal foglalkozunk.
Ne reklámozd, ne szúrd be hírként, ne emlegesd, ne is kelts feszültséget ezzel a témával!
Köszönjük.
Magyaritasok.hu | HunosítókTeam | Lostprophet | PS Hack Fórum | Unreal Engine 4 Tutorial (Kena) by .:i2k:.
-
mmster #21207 Pontosan nem emlékszem már a fájl- és könyvtárnevekre, de a menüelemek, a képek, a jegyzetek, stb. kiterjesztés nélküli fájlokban vannak rögzítve a játék valamelyik könyvtárában.
A főmenü elemei a 'button' vagy 'buttons' nevű állományban vannak.
Ezzel a módszerrel lehet próbálkozni a képek kicsomagolására:
Rákeresel a következő hexa értékre FF D8 FF E0 00 10 vagy a JFIF sztringre. Itt kezdődik a JPEG állomány. A mérete valahol előtte van eltárolva az archívumban, de ebben már nem vagyok biztos. Lehet, hogy magából a képfájlból kellett kinyerni. Az archívum elején találhatóak a becsomagolt JPEG állományok azonosítói. Onnan lehet megtudni a fájlok számát is. A képek előtti adatszerkzetet kellene feltérképezni, mert az tartalmaz egy változó hosszúságú adatstruktúrát, ami valamilyen módon kapcsolatban van az utána következő JPEG állomány méretével.