Old Game, mert régen minden szebb és jobb volt :)
  • dervis_
    #3796
    Köszönöm a segítségeteket apoc-val kapcsolatban! Közben beizzítottam a vdmsound-ot, amivel már a hang is jó! Viszont lelőttem az első ufómat, aminél harcolni kellett, és megdöbbenve tapasztaltam, hogy a lelőtt organikus ufo, teljesen igénytelen kivitelezésű, olyan, mint egy nagy fasirt (nem túlzok). Nagyon gáz, az ufo1-2 überkirály ufoi után egyszerüen felháborító... A grafikus büntetést érdemelne...

    UFO1:
    jelenleg nem tudok ebben úgy segíteni, hogy kipróbálom amit állítok, inkább csak olyan ötleteket/észrevételeket írok (emiatt lehet, hogy hülyeségeket állítok).

    1) Szvsz az 1.4 patch felrakása felesleges, mert csak sound and music patch (ezt állítja a readme.txt-je). A copy protection (gondolom jelszókérés) ellen ott a manual.

    2) Esetleges hang bugra (ha emiatt kell a patch), letölthető a Sound Fix for Collector's Edition a http://www.xcomufo.com/x1dl.html címről. Ezzel marad a régi hang és a hiba is elmúlik.

    3) Ha tetszik a grafikai "pixeltelenítés" és van van dos-os x-com 1-ed akkor a dosbox dosbox.conf-jában a [render] alatt beállítható ilyesmi a scaler-rel.

    4) Esetleg, ha az a probléma (nem olvastam vissza), hogy nincs senkinek olyan ufo-ja, ami dos-os és van hang és zene az introhoz, akkor én otthon körülnézek szívesen, hátha egy poros cd-n van megfelelő verzió. Legalábbis rémlik, hogy nálam az introban volt valami zeneféle és a vörös ruhás muton vezér hangosan hörgött benne. Gondolom dosbox alatt mennie kell.

    5) Én utáltam a tankot az ufokban, nagyok, könnyen szétlőhetőek és nem férnek be mindenhová. És persze mindig a kritikus pillanatban lőnek mellé. Akkor már inkább power vagy flying suitos embereket használj, sokkal jobban megéri. Mire az ember a marsra megy simán kiválogathat olyan embereket, akik jól védekeznek a psi attack ellen.