Old Game, mert régen minden szebb és jobb volt :)
  • sbob
    #3674
    Élő Tasoth Commandert nem szabad kifejleszteni. Csak miután indulhatsz a végső összecsapásra. Különben nem indulhatsz el oda soha...

    Deep One?
    Magyarban azt hívják mélységi szörnynek. Ilyen fehér randaság, terror misszióknál szokott lenni.
    Tényleg a játék kulcsa, most újra kezdtem, most aztán van bőven. Nincs is gond... eddig.
    A halott Deep One kifejlesztése után az Aqua Plastics-ot (Vízműanyag) kifejlesztheted. Ha az meg van, akkor jön be a research képernyőre a Plastic Aqua Armour (Vízműanyag Páncél).
    Aztán kell elfogni egy élő Deep One-t, és arra kifejleszteni (csak akkor szabad kifejleszteni ha már az eddigieket kifejlesztetted) az Ion Beam Accelators-t (ilyet könnyen szerezz az ember, kisebb alien gépek alapszerkója). Ha mindkettőt kifejlesztetted, akkor az Ion Armour és az M.C. Lab jön be. M.C. Lab-ot 1 élő Calcinite is adhat (búvárruhában a zöld trutyi), de erről később.
    Később még ha szerzel Magnetic Navigationt, akkor megkapod a Magnetic Ion Armourt, ami meg a legjobb páncél, és kifejlesztheted a Transmission Resolvert is. Mellesleg ekkor jöhetnek az új elfogóvadászok és szállítógépek is ha jól emlékszem. Oda meg sub construction kell, azt is csak akkor lehet fejleszteni ha szerez belőle az ember, és ki van fejlesztve a Zrbite és a Transmission Resolver. A 3. géphez pedig még egy Lobstermann Commander (randa nagy rák) kell. Ide írom, hogy ebből a Commanderből kell fogni 3-4-et is a játék során, hogy minden tech-et megadjanak.

    És a Magnetic Navigation kérdés is itt van. Ez egy szemét dolog, nekem nem patchelt a játék, szóval szívok rendesen. Csak akkor fejleszthetem ki, ha elfogok egy Lobsterman navigátort (az a rohadt nagy rák).
    A patchelt játéknál már nem kell a navigátor. A tudósaid maguktól rájönnek a dologra. Csak szerezni kell ilyet.

    Tehát ha ezeket megcsinálod már van esélyed nyerni, mert képes leszel mind controlra (molekuláris irányítás) és hipp-hopp meg van a legjobb páncél is. Szóval nem kell mást csinálni mint arra a dögre vadászni. Nem könnyű elkapni, mert a bénító lándzsával odapattanni mellé durva dolog, és akkor még nincs mind control, hogy a hegy jöjjön Mohamedhez. Ha van mind control akkor használható. Ráadásul elképzelhető nem elég 1 bénítás, egyszer fodult elő eddig, hogy egy Gillmannek (Kopoltyús) kettő kellett. A Hallucionidnak meg kell legalább 5, de felesleges vele szórakozni, csak ha unatkoztok.
    Tehát a Shock Launcher-t (sokkológömb vetőt) kell szerezni. Ez idegen technológia, terror misszióknál mindig van náluk, hogy fogjanak élő emberi példányt.
    Egyébként szerintem nagyon javasolt lenne felpatchelt verzióval játszani.

    És akkor az ígért Molerkuláris technológia.
    Mint már írtam egy élő Deep One vagy egy élő Calcinite kell. Mindkettő terror misszióknál. Itt akkor mindjárt jön az első probléma. Az első pár terror mission során ugyanazok a dögök jönnek. Vagy Gillman (kopoltyús) és Deep One. Ez a jobbik eset. A tragikus az, ha Aquatoids (vízalatti sectoid) és Calcinite (zöld trutyi megint). Előfordul ugyanis, hogy nem jön időben Deep One, akkor pedig ugrott a vízműanyag (aqua plastic), ez történt velem a múltkor. Szerintem itt kell nyomni egy new gamet, más megoldást nem látok, bár lehet cheatelni, ekkor még, de nem biztos, hogy meg lesz minden tech.
    Aztán M.C. Reader jön, ilyet szerezni kell az idegenektől.
    Aztán az M.C. Disruptor, ezzel lehet molekuláris irányítással átvenni az idegenek felett az irányítást. Az M.C. Reader és egy élő Tasoth (zöld gyík) kell, de véletlenül se Commander mint már írtam.
    Ha ezek megvannak jön az M.C. Generator.

    Egyébként mindez le is van írva, csak angolul a linken, amit tegnap raktam be. Azóta ki sem léptem szinte az ufoból, sőt már újra is kezdtem megint... :)
    és műxik a dolog. Kár, hogy ilyen apróságok rontják az összhatást. Főleg, hogy az első részben sosem volt gondom.