#5
ez nem feltétlen van/lesz igy, miért ne kaphatnád meg azt a pénzt a tulajdonos? sőt az se biztos, hogy egységes áron kell , hogy szolgáltasson, lehet eltérő dijazás, hogy kinek menynit ér meg használni.
A teslanak, nem biztos, hogy ez a bevétel kell, hanem sokkal inkább az adatok amit ezzel begyujt , mint uthoszban, mint környezet és forgalmi infok. emberi utazási szokások stbb.
A szokásos adatfolyam amiből profilokat és statisztikákat tud kinyerni a következö fejlesztésekhez, ebből nagyobb profitja lehet ,mint, hogy pár ember pár ezer forintért bérbe adja a kocsiját.
ÉS még mindig elönybe van a konkurenciával szemben.
Lehet, hogy a waymo felugyelet nélkül megy már , de láttál vagy vehetél waymo autot bárhol a világban akár itthon is? vagy bármelyik másik autogyártó. ök még mindig nem jöttek rá, hogy egységes softveres felület kell fuggetlen az auto tipusátol , és frissiteni a régebbi autokat is uj vagy javitott softveres tulajdonsággal.
A teslanak, nem kell egy uj autot legyártani ahhoz, hogy majd azt megvéve majd tudja az önvezetést vagy nagyobb szinten.Neki elég lesz egy softver update és a tobb millio autoja egybol képesé válik rá. régi uj nem számit.