• repvez
    #7
    sztem régen se volt olyan , hogy mindenki minden játékkal tudott /akart játszani. ez hulyeség amit a cikk ir. most se kell 19000 játékkal játszania senkinek sem, mert eleve nem szeret minden kategoriát senki.
    Az igaz, hogy a kategoriakon belül is sok megjelenés van, de ahogy irják, a legtöbb bugos gagyi és szora sem érdemes.Még a nagy AAA játékok is futoszalagon jönnek évente és ugyan azt eladják mégegyszer, akkor miért is játszana vele az ember.
    A szingle player is nagyrészt kihalt, vagy nagyon minimális játékidő van rá.
    A multi meg ugyan az mindegyik, egyedül rohangál mindenki és lö mindenre ami mozog kapkodva, hogy egy tized másodpercig nem lehet megállni és nem lehet azt se látni, hogy akár egy uj feature vagy egy jol kidolgozott táj modell lenne amugy, de arra a pillanatra fel se lehet fogni , hogy mi volt és nem is érdekli az embereket.
    Az FPS szám a lényeg meg a 4k, aztán, hogy a játék mit tartalmaz már nem lényeg.
    Gondolkodni nem kell sehol sem, a játékosok elé van téve minden a kijelzőn, merre menjél mit vegyél fel hol az ellenfél menyni az életereje stb. régen heteket elvolt az ember mire kitalálta, hogy merre érdemes menni a térképen és azalatt felfedezte az apro részleteket is.

    Valahogy ujra kéne értelmezni az egész iparágat.

    Régen mikor elkezdődött az egész akkor pár fös csoportok készitették a játékokat és probáltak minden trükköt bevetni, hogy a kevés erőforrásbol a lehető legtöbbet kihozzák, amirpl addig azt hitték, hogy lehetetlen. és még is sikerült nekik 1-2 év alatt olyan játékokat késziteni amivel még mai napig is lehet játszani .
    De manapság meg több 100 fős cégek készitik a játékokat lényegében drag and drop stilusban össze lehet az alapokat dobni egy játéknak és emiatt nem is foglalkoznak nagyon az optimalizálással nem foglalkoznak azzal ,hogy a hardverekben rejlö minden potenciállt kihasználják vagy rávegyék a hardver gyártókat, hogy támogassák az eljárást amit softveresen kitaláltak. ahogy régen volt.

    Most csak azért izzad meg a hardver mert egy optimalizálatlan millios polygonszámu modelleket kell neki megjeleniteni és nem azért mert olyan dolgokat kéne számolnia ami hozáad a játékhoz .

    Arról nem is beszélve ha dömping van akkor miért drágábban egyre a játékok? eddig ugy volt nem, hogy amiből sok van azt nem lehet drágán adni, csak ami ritka és kevés?