Star Wars Outlaws
-
Kancsalborz #49 Mutass nekem a maintream gamersajtó top 100-as mezőnyéből egy kritikát, aki az idióta woke-ozást a halvány erintőleges említésnél jobban beleépítette volna a játékkal kapcsolatos tesztjébe.
Ez nem igaz.
Pontosan hogy úgy születtek a 80-90%-os értékelések sorozatban,(és feltűnően magas számban a "sajtós pass"-el rendelkező top-lapoknál) hogy alig, vagy meg sem említették az alapvető játékmeneti hiányosságokat, vagy az -egyebként tagadhatatlan "SW-hangulattal" magyarázva- messze a jelentőssegük szintje alatt kezelték azokat.
A -jellemzően minimum a megjelenést követő egy héttel később érkező- előtesztelési lehetőséget nem kapott (ezen kategória ismertebbjei jellemzően nem is kapnak ha kérnek sem, nem véletlenül...) független tesztelők döntő része meg mintha egy másik játékról beszélt volna...
Úgyhogy inkább hagyjuk is ezt a woke-ozó, meg cancel culture-ozó hangos, és tagadhatatlan hatású, de alapvetően kisebbségben lévő "karosszéknáci közösséget" az egy másik és szomorú történet, amennyiben a "költő" valóban erre gondolt a "divatfikázással", akkor oké, de akkor meg ezt kell írni, mert így egyértelmű. ;)
A többivel egyetértek, mint mondtam nem személyes ízlésről akarok itt vitatkozni, olyat csak egy hülye tesz, én azért nem véletlen irtam azt amit, sokszor tapasztalom hogy a durva játékmeneti hiányosságok felemlítését veszik sokan "divatfikának" , meg személyes sértésnek...
A Bethesda Starfield-"szétkereste magát rajta" történetét azert árnyalnám annyival, hogy ez azért a saját elmondásukon alapul, nem véletlenül nem tettek közzé hivatalos adatokat, ez ugyanis "az első három hétben tízmillió játékoson" alapszik mindössze, ami :
1- Saját adat
2- Nincs kifejve az, hogy milyen platformeloszlásban, illetve, mely csomagokkal játszva, mennyi elővásárolt, és gamepass fiókkal játszva, stb...
3-Szándékosan a "szoftvereladás" részlegükbe építve adtak meg ezen nyereségnövekedést, ami részleg pont tartalmazza a gamepass szolgáltatást is, amiben -mit ad isten- pont akkor árakat emeltek, és egyébként valóban nőtt az előfezetők száma is....
Úgyhogy az a bevételnövekedés nem teljesen egyértelmű hogy mihez is köthető, maradjunk annyiban, mert a játékosszám későbbi adatai, a játékosfórumok/modder-szekciók forgalma meg kicsit mást mutatott... ;)