#30
Önvezetési szintek meghatározása (SAE)
A kijelentésem az volt, hogy nem vagy tisztában az önvezetési szintek tartalmával és azzal, hogy a Teszla járművei (amúgy a Teszla által is elismerten - lásd idézetek a Teszla oldaláról) NEM mininősülnek önvezetőenk! Pont.
Ezt gyakorlatilag te magad bizonyítottad, amikor itt örömködsz/értetlenkedsz, amikor végre valahára megtaláltad a SAE idevonatkozó táblázatát, amihez ezúton is ismét gratulálok!
Nem tudodok és nem is akarok rajtad segíteni, amikor a táblázatban és a már linkelt/idézett forrásokban leírtakat nem tudod értelmezni. Ehhez a feladathoz egyedül kell felnőnöd, én csak a hiányosságodra hívtam fel a figyelmed. Sok sikert.
Egy kis segítséget adnék azért, újra ismétlem, hogy eleve amikor a Teszla statisztikára hivatkozol, hogy mennyivel jobb az önvetzető az embernél (sic) akkor tévúton jársz, tekintve, hogy a Teszla autói LVL2-szintűek, az az nem önvezetők. Értem!?
Baleseti felelősség
Az általad linkelt SAE kategóriákat tartalmazó táblázat szerint határozom meg és valszeg a bíróság is így teszi, az önvezető jármű fogalmát (segítek a zöldek azok! ;)
"Tehát milyen adatokat adott ki arról a Tesla, hogy FSD esetében hány km-enként kell beavatkozni a vezetőnek egy könnyebb szabálysértés/koccanás, és egy életveszélyes helyzet elkerülése érdekében?"
"Tehát a kérdésre vonatkozóan semmilyen adatot nem tudsz produkálni, ezért inkább más fórumra próbálod terelni a beszélgetést.
Hmmm. érdekes megoldás, de ugye szerinted sem minősül ez válasznak.
Annak hiányában részemről lezártam." Utoljára szerkesztette: NEXUS6, 2023.05.18. 10:26:58