• NEXUS6
    #26
    Önvezetési szintek meghatározása (SAE)
    LOL. Ezt most te sem gondolod komolyan, hogy most átmész ilyen szinten grammar náciba, vagy mire véljem ezt a próbálkozást!? :O
    Ügyes kis betámadás lehetne! De...
    Nézd engem nem az zavar, hogy nyelvészeti szempontból rosszul használod a kifejezéseket, amit részben ezekszerint én is elkövetek. Hanem hogy a TARTALOMMAL SEM vagy tisztában.
    Szal ne akard már megmagyarázni, hogy nekem bármilyen felelősségem van abban, hogy te rosszul értelmezed ezeket a kifejezéseket és ezt az befoilyásolja, hogy esetenként én sem a legpontosabban fogalmazok!
    Öntsünk tiszta vizet a pohárba, itt arról van szó, hogy TE FOLYAMATOSAN ÖNVEZETÉSRŐL beszélsz, és az a baj, hogy ezt pontosan így is érted. Ami alapvetően egy ordas tévedés.

    Baleseti felelősség
    Nem én mantrázok még mindíg. Te nem értesz alapvető dolgokat.
    Amíg a közutakon max SAE-LVL2 szintű, vezetéstámogató rendszerrel ellátott járművek közlekedhetnek, addig a bíróság, egy baleset tárgyalásakor, akár eseti szinten, akár általánosan, nem vizsgálhatja az ember és az ÖNVEZETŐ JÁRMŰ felelősségi viszonyát, merthogy ez a jármű NEM AZ!
    Pont.

    "Tehát a kérdésre vonatkozóan semmilyen adatot nem tudsz produkálni, ezért inkább más fórumra próbálod terelni a beszélgetést.
    Hmmm. érdekes megoldás, de ugye szerinted sem minősül ez válasznak.
    Annak hiányában részemről lezártam."