• NEXUS6
    #22
    Önvezetési szintek meghatározása (SAE)
    Gúgli a barátod, ha érdekel! Én csak jeleztem, hogy a tudásod meglehetősen szegényes. Hogy van-e benned törekvés a tanulásra az a te dolgod.

    Baleseti felelősség
    Csak ismételni tudom magam. A világon általában max LVL2 szintű szabályozás van, itt a vezető, az ember a felelős. Mindíg. Pont.
    1-2 helyen, USA államban/országban van valami 3. szintű szabályozás, az ehhez kapcsolódó típusengedélyt 1-2 jármű kapta meg. Tudtommal Tesla modell nincs benne.

    Statisztika
    Ez másik oldalon felmerült vitatéma, az általános közlekedési statisztikai adatok összevetése az Autopilot/FSD használata vonatkozóan a Tesla által prezentált adatokra. Ott megkaptad a választ.
    Én viszont továbbra sem kaptam meg a választ, az én kérdésemre:
    "Tehát milyen adatokat adott ki arról a Tesla, hogy FSD esetében hány km-enként kell beavatkozni a vezetőnek egy könnyebb szabálysértés/koccanás, és egy életveszélyes helyzet elkerülése érdekében?"
    Tehát nincs ilyen adat. Köszönöm.
    Vagyis amivel próbáltad a jogi kérdést kiütni, az az a technikai alkalmazhatóságra nincs konkrét adatod!