• end3
    #15
    Vajon miért hiszik azt a reklámok megrendelői, hogy emberek egy pillanatig is foglalkoznak a reklámmal, a "mondandójával"? - Ma már semmilyen reklám nem üti meg az ingerküszöböt. Mindenki túl van azok "tanulmányozásán", és a felettük való gondolkodáson.

    - Az embereket megkérdezve, hogy vajon milyen reklámot láttál felbukkanni ma a mobilodon vagy a böngésződben, a start-menüdben, stb. 100 %, hogy 100-ból száz ember se tudna erről mit mondani. (Lehet ha éppen, valamilyen komoly feladatmegoldásban többször akadályozza a felhasználót, akkor még a reklámoztató kivívja magának a márka ösztönös, végeleges elutasítását is, nem hogy a vásárlását. :) )

    És jöhetnek a "tudaton túli" hatások magyarázatával a "piszhológusok". Mert gyanítom, hogy csak a reklámkészítők és az ebből élők ügyefogyott magyarázata hangzik, mert ők is tudják, semmit sem ér az egész. (Csak azoknak ér valamit, akik ebből élnek! Akik meg el akarnak adni valamit, azok meg kapaszkodnak minden reményt adó statisztikába és magyarázatba.)

    A reklámok megtekintésének kvázi kötelezővé tétele nem szolgálja a célt, de sanszos, hogy pont az ellenkező hatást váltja ki. (Kb. olyan mint benzinnel tüzet oltani, fegyverek szállításával békét teremteni. - Nem is véletlen, hogy ugyanazon ostoba kútfőkből kerül elő minden ilyen gondolat.)
    Utoljára szerkesztette: end3, 2023.02.07. 08:43:28