defiant9#15
"amíg a munkavállaló azzal van elfoglalva"
Az a gond hogy magadból indulsz ki aki csőlátással csak egy dologra tud figyelni. Az IT versenyszektor részében azonban tipikusan olyan emberek dolgoznak akik képesek a munkaerőpiac több aspektusát egyszere is megérteni.
A banális kólás analógiád is hibás.(főleg mert több ország is van ahol a helyi márkák pl. a coca/pepsi előtt vannak). Ebben nincs semmi tudatos tervezés, szimplán az időrendiség miatt nőttek globálisan a legnagyobbra, és a piacvezetőt azért nehéz kibillenteni mert érdemben senki nem tud sokkal jobb kólát gyártani. Pepsi szokott egyébként ilyen felméréseket hozni hogy a vakteszten ők a jobbak, de mégis az emberek lényegében elégedett a coca-cola -val is, így állításoddal ellentétben egyáltalán nem töprengenek hogy melyiket vegyiék le a polcról, azt veszik le amit megszoktak.