• Dodo55
    #5
    Persze, de attól még szarrágóság és a vásárlók szembeköpése gyengébbre, illetve alacsonyabb tudáskészletűre kihozni egy utódmodellt, főleg még drágábban is. Mert látszik is, hogy ok, Exynost kapott amit házon belül tud a Samsung magának gyártani, de akkor kapott volna belőle legalább egy erősebbet és nagyobb tudásút, mert léteznek, konkrétan azokkal borzolták a kedélyeket pl. az eddigi Európába szánt S szériákban.

    Évtizedek óta alapszabály a fogyasztói társadalomban ez, mondhatni enélkül nem is működhetne a gazdaság, hogy ami újabb generációs termék, annak jobbnak kell lennie ugyanazon az áron, de ha lehet olcsóbban is inkább. Ha ezt nem tartják be, tök mindegy mivel akarják kimagyarázni, akkor bezuhan a fogyasztás, mert a vásárlók is csak addig hülyék és vakok, amíg a valamit-valamiért egyensúly rendben fent áll. Senkit nem fognak érdekelni a magyarázatok, ha a pénzemért feleslegesen dolgozom mert nincs értelmes dolog aminek a tulajdonlására érdemes lenne váltanom, vagy pedig a munkám, illetve a korábbi fáradozásaim (esetleges megtakarítások) értékébe taposnak bele azzal, hogy az árszinteket lényegesen emelik. Engem egyszerűen nem kell, hogy érdekeljenek az ő problémáik, hiszen azért voltam hajlandó tisztességes profitot hagyni bármilyen gyártónál, kereskedőnél, akármilyen cégnél, hogy ha ilyen problémák előállnak, akkor abból oldják meg úgy, hogy én abból semmit se érzékeljek, hidalják át a bukkanókat, legyen a kínálatuk mindig gördülékenyen elérhető. Ez most viszont láthatóan mégsem akart menni szinte egyetlen komolyabb szereplőnek sem a világon, ezért nagyon kemény recesszióval, majd deflációval fog a világgazdaság érte megfizetni a fogyasztást visszafogó tudatos és/vagy sértett és/vagy vásárlóerejükben megtépázott fogyasztók megtorlása, illetve elillanása által, csak ezúttal azt is számításba kell venniük, hogy leépítésekkel nem igazán fogják tudni a költségeiket visszafogni, mert a világ legtöbb szegletében idő közben áldatlan szakemberhiány alakult ki. Nem véletlen ezért gondolom most a hiszti, ugyanis itt akár évekre be kellhet majd rendezkedniük szép lassan az eddigi megszokott tetemes profitráta negyedével - tizedével kecsegtető működésre.

    Ja és persze mindezeket úgy mondom, hogy mégegyszer hangsúlyozom, hogy a vásárlónak onnantól nem dolga a gyártónak bármilyen érdekéről vagy problémájáról tudomást vennie a legminimálisabb mértékben sem, hogy nem költségtérítést fizet egy termékért, hanem busás profittal megfölözött árat.
    Utoljára szerkesztette: Dodo55, 2023.01.21. 18:44:12