• kvp
    #2
    A Tesla betas szoftvere tudja a tenyleges onvezetest es meg mellekutcakban is csak orankent 1-2 alkalommal kell a tesztmernoknek beavatkoznia. Viszont torvenyi okokbol ezt nem aktivalhattak az osszes jarmuvon, sot az EU-ban sehol. A balesetek joreszt a torvenyileg lebutitott rendszerrel tortennek, ami tul sokszor kapcsol ki ha elbizonytalanodik. Tehat a baleset bekovetkezese pillanataban altalaban mar nem aktiv az onvezeto rendszer, de a sofor sem vette at az iranyitast. Pont erre epitettek be a veszfekezo rendszert, hogy ha mar nem veszi at a sofor az iranyitast, akkor legalabb alljon meg a kocsi. Ez utobbira erkeznek a panaszok, pedig a legtobb hirtelen fekezes oka az, hogy a sofor nem vette at idoben az iranyitast amikor a rendszer atadta.

    Amennyire en latom a fejlodest szandekosan akadalyozzak torvenyileg, hogy tobb ideje legyen a nagy autogyartoknak utolerni a fejleszteseikkel a Tesla es a tobbi tech ceg szintjet.