• kvp
    #9
    "A térkép gyakran nem stimmel a valósággal."

    Ezert van a kamera.

    "Az esőt mi fogja észre venni? Mert ugye van olyan korlátozótábla, ami csak esős időben érvényes. Vagy azok a táblák, melyek csak bizonyos idő között érvényesek. És, ha hó van?"

    Ezert kell az online kapcsolat. Nem mintha nem lenne automatikus eso es hoerzekelo a modern autokban. A kodot es a tobbi idojarasi helyzetet is latjak.

    "160-nál hogy fogja észrevenni a 100-as korlátozót? (200-nál?) Autópályán gyakran az út fölötti tábla jelzi a korlátozást, máskor meg az út széli. Közúton Németországban a feloldó táblák az út bal oldalán vannak, azon az oszlopon, amelyiken a szembejövők korlátozását jelzik. Egy kamion simán kitakarhatja, hogy jól lássa a kamera."

    A kamera szeme jobb mint az embere, egy elmulasztott feloldo pedig nem okoz gyorshajtast. Majd a kovetkezo feloldot meglatja, addig megy lassabban. (egy ember is igy mukodik ha betartja a torvenyeket)

    "Leragasztom a kamerát, máris csak a térkép marad. Igencsak nagy a hibalehetőség. Vagy el sem indulhatok? A kamerára ragasztok egy 200-as matricát..."

    A leragasztott vagy koszos kamera olyan hiba, mintha nem mukodne a fek. Matricat raragasztani nem lehet, mert attol ugyanugy megvakul. (probalj egy a sajat szemuvegedre raragasztott matricat meglatni, nem fogod latni)

    "Elterjednek a frekizavarók. Nem kell nagy teljesítményű, csak, hogy a kocsi ne tudja értelmezni a vett jeleket. Máris nincs hálózat."

    Ez ugyanolyan mintha a motorvezerlot zavarnank, a kocsi ha mar mozgott, akkor limp modban el tud menni a kovetkezo parkoloig (max. 20-30 km/h). Ha all, akkor pedig johet a treler.

    "Már önmagán az is sokat segíteni ha lenne egy fix 130-140-es korlát amit soha nem léphetne át az autó..."

    Amig Nemetorszagban lehet 130 folott menni, addig nem lehet beegetni a sebessegkorlatot, de gps/galileo alapjan viszonylag egyszeruen lehetne legalabb oroszagonkent limitalni. Pontosabb helyadatok segitsegevel pedig akar meteres pontossaggal is megadhato a max. sebesseg, az aktualis idojaras es a forgalom szerint. Ha dugo vagy baleset van automatikusan lemehet az engedelyezett autopalyasebesseg is 130-rol 30-ra. Tejkodben meg lejjebb. Ez pl. sok rafutasos tomegbalesetet meg tudna akadalyozni.
    Utoljára szerkesztette: kvp, 2022.05.05. 09:10:39