• repvez
    #7
    Még mindig nem értem, hogy miért olyan nagy probléma az ha évi fél millio eladott autó közül 17 szenvedett balesetet ami közül egy volt halálos?
    HAsonlitsuk már össze a többii márka hasonlo adataival.

    Meg az miért nem zavar senkit, hogy a régi autogyárat vezetés segitő funkcioi inkább csak pr fogás mint tényleges segitség?
    Egy sávtartó automatika ugy pattog a sávban mint egy pingponglabda mert arra nem képesek a fejlesztök, hogy a két csik távolságát elösszák kettővel és ahhoz tartsák a kocsi pozicioját, nem inkább a csiktol 5 centire kezdi el visszakormányoznni a másik irányba a frászt hozva a vezetöre és a kanyarokba sem képes tartani az ivet.
    ugyan igy a tempomat is fixen tartja a sebességet , de elvileg azért van, hogy le vehesd a lábad a gázrol, de ha igy teszel akkor megnövekszik a reakcio idő a fékezésre és a beállitott sebességgel csattansz neki az elötted haladönak.

    Az meg , hogy FSD-nek van elnevezve az csak akkor lenne megtévesztő ha a kész termék csak anynit tudna mint a mostani régi gyárak kocsiai, de a tesláé ha elkészül valóban tdni fogja, igy a nevet levédetve használja, hogy megszkják az emberek, sehol sem hallani, hogy valamit a bevezetéskor másképp hivnak mint amikor kiforrja magát.
    Egy open béta játékot sem hivnak mááshogy mint a kiadáskor.

    Az meg, hogy történnek vele problémák az még nem azt jelenti, hogy ilyen is marad.. mutasson már valaki mégegy olyan gyártót aki a vásárlás utáni években plusz funkciot javitott szoftvert ad ki a kocsihoz.
    Nagy ivben le van utána szzarva a kedves vevő a többi gyártónál vagy jol lehuznak érte.

    Mind ez miatt van, hogy lassitsák ,mert nem képesek mégcsak a közelébe se kerülni ekkora foku önáló vezetésre képes autót gyártani forgalomban városban .