• Macropus Rufus
    #4
    én azért nem vagyok abban 100%-ban biztos, hogy vagy villany vagy semmi. Az autógyártóknak nem ez a célja. Nekik a pénz kell. Ha csak a felső 1% fogja tudni megfizetni akkor gyak. az összes autógyár csődbe fog menni. Ez rántja magával a beszállítókat és minden hozzá kapcsolódó iparágat. Több százezer ember veszti el az állását. A felső 1%-k nagy része is érdekelt az autógyártásban. Nekik nem lesz bevételük. Egy szép lefelé tartó spirált. + a politikusok szeretnének jó sokáig hatalmon lenni. Egy ilyen autómegvonási dolog, kb. egy harakirinek felel meg a kormány részéről.
    A zöldek akarják. De senki más nem. Nincs mögötte se gazdasági érdek, se társadalmi. És akkor még a technológiai részéről nem is tettünk említést. Ugye a töltő állomások. Jó pár új erőmű fog kelleni annak érdekében, hogy a kocsik pikk-pakk fel legyenek töltve, egy időben akár 6-an is (standart kút esetében 6 autó képes tankolni egyidőben, most)
    Én nem félek attól, hogy a villany vas belátható időn belül komoly konkurenciája lenne a hagyományos motorral szerelt járműveknek. Marha drágák (a Lajta másik oldalán is ;). Csak ők meg tudják fizetni, de ott is drágább mint egy azonos kategóriájú belsőégéses),
    sz@r infrastruktúra + eléggé macerás a töltése is. Ahány cég annyi app. a telómra...
    Erősen korlátozott hatótáv (ez mondjuk változni fog a jövőben vélhetően) stb..
    Sztem lesz egy egyensúly a villany vas és a hagyományos autók között. De olyan nem lesz, hogy vagy ez vagy semmi. Akár mennyire is szeretnék a méregzöldek. Sokkal több kárt okozz szerintem a villany mindenek feletti preferálása mint amekkora hasznot hoz.