-
#154
Ha jól emlékszem (és HA működik), akkor úgy fest a sztori, hogy a LVL1 burgage plot-ok legfeljebb sisakot tudnak használni, a LVL2-esek használhatnak gambezont (és fémsisakot), és a LVL3 vesz magához/magának, ha van raktáron, láncinget. Mivel azt hiszem, minden fegyverzet major trade (tehát kötelezően kereskedelmi útvonalat kell nyitni nekik, a passzív kereskedelem nem megy), ezért a település aktuálisan rendelkezésre álló vagyona (regional wealth),illetve annak figyelembe vételével szoktam dönteni, hogy a fejlesztési fán hol nyitok ágakat, ennek megfelelően mit tervezek később előállítani és exportálni. Elvben így a sisak nem tűnik rossz (első) választásnak, mivel papíron mindenki tudja használni, viszont azt, hogy a paramétereken mennyit lök egy-egy adott páncéltípus pontosan, meg nem mondom fejből, úgyhogy azt sem tudom, mi mennyire jó vagy megtérülő befektetés. Attól is függ, ugye, milyen a településszerkezeted, milyen szintű jobbágytelekből hány darabod van - és akkor ide rögtön adódik is a kérdés, amiről fogalmam sincs, hogy a milíciát vajon mindig a legmagasabb szintű burgage plot-okból húzza-e a játék (-> tehát mindig az elérhető legjobb minőségű felszereléssel bíró emberek ugranak fegyverbe először), ami logikus lenne, vagy véletlenszerű-e az egész. Vagy pl., vegyük azt a példát, felállítasz 50 lvl1 családból egy 36 fős lándzsás egységet, a játék hozzárendeli a kollégákat a formációhoz, azok hazaviszik a bökőrudakat a kandalló fölé, aztán rá pár hónapra elkezdesz házakat fejleszteni a településen, de mondjuk pont nem azokat, amik a milíciát kiállítják. ...és mondjuk ráadásul még fejlettebb vérttípusaid is elérhetőek lennének az új házakba. Na, ilyenkor mi van? Automatikusan frissíti-e a játék az inaktív egységet, vagy célszerű mindig törölni azokat a csaták végén, hogy ismételt felállításkor mindig az aktuálisan legjobb emberek ugorjanak össze?
...szóval, minderről fogalmam sincs.
Utoljára szerkesztette: PrasCo, 2024.05.10. 22:17:37