Humankind a Civ sorozat vetélytársa
-
Andule #10 A linkelt video tavaly DECi, ami felig-meddig closed beta volt meg csak; azota remelhetoleg sokat fejlesztettek, legfokepp balance-oltak a dev-ek mert minden erdeme mellett nevetsegesen OP volt jopar dolog, illetve tobb mint idegesito par jatekelem.
Ez a video relative jol osszefoglalja a problemakat.
Arra nem ter ki egyedul ami engem zavart mikor a gep megfutamodik a csata elol, minek koszonhetoen 1.5* annyit mozog mint amennyi max lepese van (amit boven nem kompenzal h a kovetkezoben pedig feleannyit) es a tamadonak lenullazodik a lepese. Ez azzal kombinalva, hogy a csatahoz egy adott teruletrol huzza be a csapatokat, a messzebb levoket kesobbi megjelenessel utanpotlaskent, siman okozott olyan zavart, hogy egy nyuves felderito megakasztott 2-3 fullos sereget, sokszor iszonyat logikatlan modon.
Amint sikerul egyensulyt vinni a jatekba es kikuszobolni az ilyenfajta butasagokat (remelhetoleg a megjelenesre) ez valoban egy nagyon jo kis 4x strat lesz :) Kivancsian varom es izgulok hogy sikeruljon :)
Utoljára szerkesztette: Andule, 2021.02.24. 18:50:52