középkori hangulatban játszodó túlélő játék
  • Wolwerine
    #328
    Köszönet a fordításért, mindössze két félreérthető dologgal találkoztam, az egyik, hogy a játékban kétfajta trágya van, de a neve mindkettőnek "Trágya", ha jól emlékszem a régi verzióban a földekre szórható, kész cucc "műtrágya" néven futott, illetve a VIII. fejezet: Egy nagy vad küldetés-ben "Szarvas"-t kell ölni, az nem a sima Szarvas, hanem ún.:" Dámszarvas", ami Denica mellett is él, arról ismerni fel hogy jóval szélesebb az agancsa, mint a sima szarvasnak. Nem kritika, ha valaki elakad, remélem segít neki hogy leírtam.

    Rávettem magam és indítottam egy új játékot a teljes verzióban, de nem kívántam megint több száz órát beleölni, ezért feltoltam az XP és a Dynasty pont szorzókat a maximumra, bekapcsoltam a "végtelen súly" opciót, továbbá a duplájára állítottam az építési limitet. Az eredmény egy sandbox jellegű játék lett, három év alatt lenyomtam a sztorivonalat, a vége 201.000 Dynasty pont, 26 fős népesség illetve 31/130-as építési limit lett. Ha valaki relatíve szabadon akar építkezni, ezek a beállítások kellenek hozzá. Összehasonlításként a korai hozzáférésű játékom 15 év alatt érte el a 15.000 Dynasty pontot, 69 fős népességgel és 51/55.ös építési limittel.

    Ahogy néztem a korai hozzáférésű játék és a teljes verzió közötti különbség nagyjából kimerül abban, hogy a teljes verzióban az új játéknál kezdéskor be lehet állítani jó pár dolgot (pl. XP), illetve a korai játék 55-ös építési limitje megnő akár 130-ra is. Az "Új és kibővített történet" erős túlzás, Alwin sztorija ugyanaz, Uniegost-é valamennyit változott, de jórészt csak a párbeszédeket írták újra, csak a történetért nem érdemes elkezdeni újból... Az építésért igen.

    Utoljára szerkesztette: Wolwerine, 2021.10.15. 20:20:43