• defiant9
    #95
    "Vagy is sok tekintetben azért elég területspecifikus, állításoddal ellentétben!"
    Az esetek tört részére van spec. szabályozás, ami az aktuális eset kapcsán irrelevánsak. A kérdés hogy akkor miért is hoztad fel ezeket? Rafi éppen ugyanazon általános szabályok alapján lesz megítélve mint a repülőgép szerelő vagy a pizza futár, ez az állításom. Amennyiben úgy gondolod hogy ez nem áll, akkor kérem arra a törvényre hivatkozást ami szerinted meg kellene ítélni. Nem véletlenül nem tudsz ilyet mutatni, az egész szál csak a szokásos mellébeszélős maszatolás ahol irreleváns ágra terelődsz el csak hogy ne kelljen beismerned hogy tévedtél az elején. Ez a jól ismert sunyi gerinctelen taktikád.

    "Kérdés továbbra is, hogy mennyire tudott a vezetés erről korábban, mennyire volt tudatos és mennyire hanyag."
    A levélben kb. azt írja le hogy szerinte a 15.000 mérföldenkénti ütközési mutató(ami ugye egy tipikusan egy sima koccanás is) az sok, erre nyugodtan mondhatod hogy szerinted sok, más meg azt hogy szerinte belefér mert ezt a felsége is simán hozza. Ez nagyon nem az a kategória mint hogy szándékosan adathamisítást csinálunk vagy mérget engedünk a talajvízbe. Az baleseti adatok eleve elérhetőek voltak mivel riportot adott az Uber róla, a hatóság ezek alapján nem állította le a tesztelést, jogilag ez innen szinte kikezdhetetlen, ez amit az ügyészség is belátott, és ezt nem vagy képes elfogadni a saját beszűkült önvezetés ellenes látásmódodból.
    A VW példa arra viszont jó, hogy megmutassa azt hogyha fel tud lépni az ügyészség akkor tud lépni, rengeteg nagy cég fizetett már vaskos milliókat/ akár milliárdokat ilyen esetben.

    "xar a vezérlő programja azok mondhatni részletkérdésnek tekinthetők, az elven nem változtat"
    Ahogy, az önvezetés, képfelismerés alapelvén sem változtat a szoftver, elvben tudjuk mit kellene csinálni, csak nehéz azt a kódba hibátlanul implementálni. Ezért súlyosabb az hogy az ABS egyszerű kódja is ugyanúgy hibás volt.
    De ha szerinted a hagyományos autógyártók termékei eleve nem is relevánsan összehasonlítható példák, mivel nincs ilyen komplex megoldásuk akkor miért is hoztad fel őket? Ismét csak egy logika bukfenc amibe beleléptél az eszelten kihátrálási stratégiádban.

    "Zalazone kereszteződések:"
    Nem látom az általam linkeltet, és a többi millió szituációt amit jó lenne tesztelni közutak nélkül. Nem véltalanül nem (csak) tesztpályán köröznek már az önvezetés éllovasai, Amerikában régesrég meghaladták annak lehetőségeit.