• NEXUS6
    #93
    "Nem az. Az ABS nem egy olyan dolog amit ne kellene tesztelni, nincs olyan hogy szabványos ABS amit csak be kell rakni mert már valaki kitalálta. Minden ABS modell más és más, a fejlesztésük során mindnek végig kell mennie az ellenőrzésen hogy megfelelően működik-e."
    Az ABS működési elve azért a mai szemmel egy faék egyszerűségű, és szabványos dolog. Kerekeken rovátkolt tárcsa, azok forgását nézi egy szenzor, a kerek jeleit összehasonlítja a vezérlő, ha valamelyik túl lassú utasítást ad a fék felengedésére. Ennyi, 10 éves gyerek ma már összedobja. Ha valaki olcsó szenzort épít bele, elkopik a tárcsa, xar a vezérlő programja azok mondhatni részletkérdésnek tekinthetők, az elven nem változtat. Az önvezető autóknak azonban sem HW, sem SW szempontjából nincs kiforrott rendszere, ahogy az ABS-nek sem volt 50 éve. Erre hoztam példának, hogy tudomásom szerint az ABS rendszerek tesztelésénél nem okoztak halálos balesetet, felesleges a forgalomba ezeket kiengedni, amíg zárt pályán sem hoznak kielégítő eredményt.

    "Mutasd meg kérlek rajta azt a kanyart amin pl ez és az ennek megfelelő többszázezer hasonló szituáció előállítható nagy tömegben gyorsan. A tesztpálya kell, de korlátai vannak, nem összevethető a teljes úthálózat közlekedési komplexitásával."
    Zalazone kereszteződések:




    "Ezekután az Uber segge ebből az irányból védve van,"
    Akkor megállapíthatjuk hogy ezt sem támasztja alá az eredeti vágyálmod hogy vádat kellett volna emelni."
    Csak annyira mint a VW emissziós botrányban, lásd előző hszt.