• NEXUS6
    #87
    "Volt, csak a tárgya nem az volt amit én állítottam(Kínát leszámítva, de ott az állítást tevő cég kérdőjeles). Ez buktad sajna ameddig ezt nem sikerül cáfolnod."
    "Szerintem nem. Idézd be azt a marketinges szöveget ahol úgy van hirdetve hogy önvezető."
    Látom megtettük a harmadik kört is ebben a tárgyban is. :D
    #36
    "...az autonóm vezetés teljes potenciálja („Volles Potenzial für autonomes Fahren“) vagy épp az év végéig: automatikus vezetés lakott területen belül („Bis Ende des Jahres: … automatisches Fahren innerorts“)."
    Jöhet a bocsánatkérés!

    "Mi lett volna a tárgyi tévedés? Idézd be azt a sort és akkor leírom mire gondoltam."
    "Egy adott ország területén belül a jogi esetek >99%-éban az adott ország törvénykönyve számít. Nemzetközi vagy katonai téren valóban más törvénykönyv az alap. Ahogy mondtam sem a Boeing SW-ére sem a repülőgép-szerelőre nincsenek specifikus törvények, ahogy nincs az Uber-re sem annak safety driverére sem. "
    Törvénykönyvnek nevezik azokat a nagy összefoglaló törvényeket, amely egy-egy terület szabályozását összefoglalják, Btk. MT, Ptk.. azonban egy-egy ország jogi szabályozása nem merül ki ezekben, nyilvánvalóan. Na ez eleve, ahogy a törvénykönyv kifejezést használod, pongyalaság, gyak tárgyi tévedés. Nemzetközi, vagy katonai jogi szempontból nem ismerek ilyen kodex jellegű törvénykönyvet. A jogi szabályozás hierarchiáját nézve, az Alkotmány (Alaptörvény), sarkalatos törvények, törvények, rendeletek szintjeit látjuk jogszabályi szinten. Egy-egy munkakör szabályozását a fentieket kiegészítve alacsonyabb szintű szabályozók adják, ágazatspecifikus utasítások, a munkahely működési szabályzata, illetve a beosztáshoz kapcsolódó munkaköri leírás. Jogi szemponból egy egy munkahely így az Alkotmányban leírt jogokból és kötelezettségekből kiindulóan az egyéni beosztásig egységes, átlátható jogi háttérrel rendelkezik. Ahol nincs ilyen, ott a munkáltatót megráncigálhatják. Szóval nem is kell hogy legyen törvényi szintű, sőt törvénykönyvben megjelenő specifikus szabályozás a repgépszerelőkre, mert azok alacsonyabb szintű szabályozókban vannak, amelyek azonban összhangban vannak a magasabbszintű, általános szabályozókkal. Az újabb hozzászólásodban meg megismételted ugyan ezeket a pongyolaságokat.

    "A vita során eddig nagyságrendileg n x 10 érvet skip-eltél, sokra rá is mutattam. Én tudomásom szerint 0-t. Ez óriási különbség, ezért vesztetted már el rég a vitát, csak te egy ilyen jellemtelen fickó vagy, aki nem képes belátni ezt, és szűklátókörűségében okosabbnak tartja magát a phoenixi vádhatóságnál is."
    Jellemző rád ez a személyeskedő hangvétel, amit most visszautasítok! Érdekes módon én is úgy érzem, hogy 10-az n-ediken érvemból egyet sem vettél figyelembe, azonban ehhez természetesen jogod is van. Az észrevételeim nem annyira az álláspontodra vonatkoztak, sokkal inkább arra, hogy az álláspontodat összekevered a tényekkel, és véleményt próbálsz tényként eladni, miközben azt alátámasztó linket, velem ellentétben soha nem fűzöl a mondandódhoz. Visszautasítom, hogy az amcsi ügyészségnél okosabbnak gondolnám magam, vagy bárkinél, aki a vita során szobakerült. Ez egyedül veled szemben fogalmazódott meg bennem, kérlek bizonyítsd, hogy ez a véleményem minden megalapozottság nélküli! ;)