• repvez
    #58
    elnézést nem tudtam, hogy csak neked lehet elméleti minimumokkal és maximumokkal számolni éppen melyik támasztja alá az érvelésedet.
    DE ha a gondolatmenetedet veszem alapul akkor a benzins autokban se kell 100LE motornál nagyobb sőt még annyi sem kell mert pályán 130as tempo tartásához elég csak 10LE is.
    ÉS gondolom ha annyira senkit nem érdekelnek ezek az adatok akkor csak azért nem raknak bele 4 vagy 5 villanymotort a kocsikba, mert csak a helyet foglalja, de amugy semmit nem jelentene , mert ugy is csak 0,235kwh/km energia kell ha egy motor van benne vagy ha 5 .

    És gondolom a tömeg is annyira lényegtelen, hogy csak uri hobortbol szedik ki az ülést és kárpitot ha minden erőt ki akarnak hozni a kocsiból.

    Szóval nekem nem megy a matek, mikor leirod, hogy a 2400kg os kocsinak 600kg az akuja és anélkül sem lenne a mai 5 ajtós kocsi közelében. szoval ha 2400-600 az 1800kg. az én kocsim 1400kg benzinmotorostol +70kg benzintankkal amiket ha kiveszünk akkor kb 1200kg lesz a kasztni, és azt mondod, hogy azt a 600kg difit nem lehet eltüntetni ?

    Az F15EX példád is egy ökörség, mert nem is akarták a nullárol ujraépiteni kompozitbol vagy egyéb anyagokbol teljesen áttervezve a stukturát.


    A falusi részre meg csak annyit, hogy a Megapack 3MW teljesitményű és a honlap szerint 1gw ig össze lehet füzni ami san franciscót(7 800 000 lakos) 6 óráig képes ellátni. nincs odairva, hogy csak este amikor töredékét használják. szóval azt mondod, hogy a jövöben nem lehetne leválasztani az annyira ragaszkodó gridedról olyan felhasználókat akik nem használnak 0-24ben több megawatt energiát ?
    A lakoházas környezetet már akkor igy is ellátná.


    És köszönöm érdeklödésed a tudásom felöl, de köszönöm elég jól elvagyok a középiskolás szinten is nem lehet mindenki olyan okos mint egy mérnök és nem érthet mindenhez IS ahogy TE.