• NEXUS6
    #166
    Azért a forgalomszervezést ne keverjük azzal, hogy mi mennyire szennyezi a környezetét, milyen meghajtása van, és milyen vezetést segítő eszközei vannak a járműnek. Forgalomszervervezés oldalról a magyar utak rémálomnak tekinthetők. Nem tudom hogy képzik az ebben dolgozó szakembereket, de nekem úgy tűnik, hogy alapvető dolgokkal nincsenek tisztába. Pl. bottleneck hatás. Zöldhullám még mindíg elég egzotikus fogalom számukra és az meg szájenszfiksön, hogy a rendszer adaptívan alkalmazkodjon a különböző irányok szerint. Autópályán miért is nem lehet egyszerűen bezárni bizonyos bekötőket, amikor a telítettség meghalad egy szintet illetve a sebesség elkezd leesni?Inkább beengedünk mindenkit, hogy ott álljanak órákig, ráadásul az idővel növelve annak kockázatát is, hogy balesetet okoznak és akkor teljesen beálla forgalom! Meg ilyenek.
    Ahhoz, hogy az önvezérlők rendesen működni tudjanak ezt mind rendbe kell tenni. De ha rendbe lesz téve a forgalomszervezés, akkor akár önvezérlés nélkül is sokkal hatékonyabbá válik a rendszer. ;)