#154
"de ha a benzin gedát lecserélik egy elektromosra, attól még nem lesz élhetőbb a város, ugyan úgy tele lesz autókkal."
De tudsz tiszta levegőt venni.
A sötétzöldek pont ezt tosszák el. Elfelejtik, hogy nem csak a városban megtett km ami odapöfögi a szmogot ... hanem a városban dugóban álló autók is. Azzal, hogy direkt bedugítják Bp-est.
Egy napi 5-10.000 autót elvivő sáv helyett legyen 70 (nem ezer, csak 70) kerékpárosnak sáv ?
OK, cserébe szívja mindenki az 5-10.000 autó dugóban állása miatt keletkező akár 2x annyi kipufogógázt.
(ahol eddig áthajtott volna 50-el útszakasz -1 perc-, most ott áll 10 percig és pöfög 10 percen át. szééééép, gratula :D )
"Ha megfigyelted, a döntéshozók pl képesek egy többszintes parkoló helyett inkább nem csinálni semmit,"
Legalább 20.000 P+R parkolóhely hiányzik ahhoz, hogy a dugódíjra egyáltalán gondolhassanak ...
"Ha kiépítsz egy többszintes garázst az szipkázza oda az autósokat és az adott helyen szuper kis forgalmat, dugókat generálva.
Biztos lehetne jól csinálni is, de nem egyszerű, a tömegközlekedéssel karöltve a városszélére, autópálya és tömegközlekedés közelébe telepíteni ilyen többszintes garázsrendszereket lehet jobb volna."
Régi ötlet, hogy metrókat M0-ig kivinni, és oda batár nagy P+R-eket tenni.
Ismét, feltétele lenne egy dugódíj bevezetésnek szerintem