• repvez
    #127
    az a baj, hogy az összehasonlitásod téves, te összehasonlitod a benzin/dizel töltést ami 100 éve folyamatosan kiépült az igényekhez és összehasonlitod egy olyan dologgal ami az első nagyobb menyniségben elterjedt autó még csak 20 éve gyártották le, de az egész világon kb 10 éve kezdték meg a töltök kiépitését.

    Csak érdekességként a világ első benzinkutját 1890ben épiteték meg németországban az USA-ban ez 1908ban törtnt meg, a ford T- modell 1908 tol gyártották és 27ig 15millio példányt készitettek belöle, szted, ugyan ilyen arányban épült ki hozzá a benzinkut hálózat is ?
    Biztos ott nem volt hiány a benzinből vagy a töltés helyekből.

    Worldwide numbers
    The UK has 8,385 petrol stations as of 2019,[2] down from about 18,000 in 1992[3] and a peak of around 40,000 in the mid-1960s.
    The US had 114,474 gas stations in 2012, according to the US Census Bureau, down from 118,756 in 2007 and 121,446 in 2002.[4][5][6]
    In Canada, the number is on the decline. As of December 2008, 12,684 were in operation, significantly down from about 20,000 stations recorded in 1989.[7]
    In Japan, the number dropped from a peak of 60,421 in 1994 to 40,357 at the end of 2009.[8]
    In Germany, the number dropped down to 14,300 in 2011.[9]
    In China, according to different reports, the total number of gas/oil station (end of 2018) is about 106,000.[10]
    India—60,799 (as of November 2017)
    Russia—there were about 25,000 gas stations in the Russian Federation (2011)
    In Argentina, as of 2014, there are 3,916 gas stations after a 2% decrease from the previous year.[11]
    The largest petrol stations network in Europe (2017)
    Total—8,200 stations
    Shell—7,800 stations
    BP—7,000 stations
    Esso—6,100 stations
    Eni—5,500 stations
    Repsol—4,700 stations
    Q8—4,600 stations
    Avia—3,000 stations
    PKN Orlen—2,800 stations
    Circle K—2,700 stations[12]

    How many electric car charging stations are in Europe?
    170,149
    As of July 2019, there were 170,149 public charging stations for electric vehicles in Europe. This figure included normal charge under or equal to 22 kilowatts as well as fast charge with over 22 kilowatts.

    Ez amit nem vagy képes felfogni , hogy mindig a jelenbe élsz mikor itt mindenki azt probálha neked elmagyarázni, hogy amit mondunk, az egy folyamat kezdete és most van fejlesztés altt és ahhoz, hogy jól müködjön ahhoz meg kell pár dolgot változtatni hozzá és kiépiteni a rendszert.
    Az , hogy nem párhuzamosan történik a fejlesztés minden téren ez okozza a problémáákat.

    Meg egy villanyautónál más szemlélettek kell nézni a dolgokat,
    Egy átlag ember kb 15000km-t megy egy évben, és kb 600km-t tudsz elmenni egy tankkal., vagyis 25x kell elmenned egy kutra tölteni.
    ugyan ez ha villany autód van, akkor a napi elhasznált energiádat a fali töltöröl nem 300wal, csaka 7wal egy éjszaka alatt ujra töltöd és csak amikor hosszu távra mész akkor kell a kutra menned. tehát egy átlag 400km hatótávú ekocsival is kevesebbszer kell a gyorstöltöhöz menni ha helyén kezelik a töltést, de mikor majd eléri a nagyobb távot az aksi akkor évente ha csak 10x töltöd a kocsit a akkor is elég az egész éves futásteljesitményhez.