#1542
Szia,
nem kell rotor brake és a throttle sem. A helikopterben felejtsd el a gázkart, nagyon leegyszerüsítve a helik mindig optimális gázzal repülnek és ezt a governor szabályozza. Neked nem kell a gázadással foglalkoznod mint egy repülőgépben. Neked csak a kollektívvel és a ciklikussal kell törődnöd, és persze a farokrotor pedállal.
Vegyük pl. a Bell 407-est:
a kollektíven a gázkaron beállítod a 'fly' pozíciót és ennyi, ezt az automata tartani fogja. Utána már csak a kollektív fel-le mozgatásával szabályozod az emelkedést süllyedést. Ezt nagyon finoman kell csinálni, mm-t mozdítva, gyakorolni kell meg nem árt egy jó joytstick.
A kollektívvel meg jobbra-balra, előre/hátra döntöd a gépet. Adott kollektívtez adott farokrotor kell, szólal mindkét kezed és a lábad is folyamtosan használnikell az egyensúlyhoz.
Ezen kívül van a beállításokban rotor trim is, én ezt rákonfiguráltam a jojra mintha repülőgép trim lenne, a bólintást/dőlést lehet trimmelni minden sebességhez (és kell is)
Ha jól csinálod akkor elengedett kézzel is stabilan repül a heli.
Ha van kérdésed írj nyugodtan, akár tudok csinálni egy rövid videót is hogy én hogyan állítottam be.
Minden segítség ki van kapcsolva pl ezen a repülésen is: