Microsoft Flight Simulator 2020
  • bunny
    #1061
    Jó részletesen leírtad, köszi! Erről eszembe is jutott, hogy anno elkezdtem kísérletezni egy programmal netes leírás alapján, ahol pont ezt variálták, asszem process lasso volt a neve. A lényeg, hogy manuálisan elpakolni pl. a VR cuccokat hátsó magokra, hogy a szimunak szabadon maradjon amit használni szeretne. Bár az DCS-hez volt, mert az állítólag csak 1 szálat használ. Egyébként 10600K-ban 6 mag, 12 TH, úgy tudom ennél többet nem tud kihasználni az FS, többek között ezért se költöttem még +40-et egy i7-re.
    Egyébként azért is elgondolkoztató, mert 2D-ben szépen fut, de mondjuk ott már a 1080TI-vel se volt nagy gondom, a napples scenic-et szoktam indítani tesztelni, ultrán 65, High-End-en 92 FPS volt a 1080TI, egyébként itt is megfigyelhető, hogy a 6800XT nem hozott látványos fps növekedést, közel ugyanide esett vissza, szóval tuti nem a gpu-n múlik. Vagy tényleg kurvajó kártya a 1080ti, csak akkor meg nem kell újat venni, megy vissza és megspórolok egy rakat pénzt.
    DCS-ben egyébként lett gyorsulás, ott stabilan 60fps VR-ben és minden maxra tolva, így viszont kiesett a reprojection-ból, úgyhogy több fps szarabb érzés. A tetejében a steamVR-ben is variáltak, már máshol kell bekapcsolni, szívás az egész.