• kvp
    #6
    "Ez álomvilág és mese. Tekintve, hogy még nyugaton is kb. 11 év a kocsik átlagéletkora, itthon meg 14 év teljesen felesleges erre bármilyen szabályozást hozni úgy, hogy a LÁTHATÁRON nincs a technológia, ami ezt stabilan tudná minden körülmények között.
    Kb. annyi értelme van, mint szabályozást hozni a térhajtóművekre és a fúziós reaktorokra..."

    Egyreszt a forgalmi tesztekhez kell a szabalyozas, hogy egyaltalan emberrel ki lehessen menni a forgalomba 4-es szintu autoval. Masreszt a fejlesztesnhez megadja azokat a kovetelmenyeket amiket tudni kell az engedely megkapasahoz, tehat kvazi kijeloli a fejlesztesi celt.

    Egyebkent a legtobb modern auto amiben van szervo kormany es elektronikus gaz/fekpedal, azokat ki lehet egesziteni egy onvezeto modullal (mondjuk a tetore pakolva). Csak ra kell dugni a diagnosztikai portra a kimenetet es a teljes auto felett at tudja venni az iranyitast. Igy lehet pl. nagyon egyszeruen egy telefon es egy adapter segitsegevel taviranyitos autova alakitani szinten minden modern autot.

    A szabalyozasrol meg csak annyit, hogy terhajtomure meg tenyleg nincs, de fuzios reaktorra mar 1985 ota van nemet (sot igazabol EU-s) szabalyozas, neki sem allhattak volna tervezni az ITER-t amig nem volt leirva mit lehet es mit nem. Eljen az EU-s burokracia. Tenyleg barmit tudnak jo elore szabalyozni.

    A havas uthoz meg csak annyit mondanek, hogy ha van voxel map az utrol, akkor a kornyezo terep alapjan meg tudja mondani, hogy hol van az auto es hol van a ho alatt az ut. Ezek utan nem fog gyorsabban vezetni, mint amit az utviszonyok megengednek, tehat biztosan biztonsagosabban tud a szoftver vezetni mint egy a terepet nem ismero ember. Ha a gyakorlott, az adott utat ismero sofornel nem lesz jobb, akkor is jobb eredmenyeket fog hozni, mert minden utat amit egyszer az egyik auto megtanul, azt onnantol minden mas auto is ismeri. Mintha egyetlen nagyon tapasztalt, minden utat fejbol ismero vezeto vezetne az osszes automata autot. Igazabol onnan latszik, hogy jobbak a szoftverek, hogy sokszor mar akkor jeleznek amikor az atlagos emberi soforok meg fel sem ismerik a veszelyes helyzetet. Egy ido utan a legjobb soforok szinten lesz a tudasuk es ez nem romlik a korral es minden uj auto orokli az elodei osszes tapasztalatat. Ezzel egy halando ember egyszeruen nem tud versenyezni. (Igazabol a legtobb onvezeto MI az emberektol tanulja meg az utvonalakat, folyamatosan nezve hol mennek vegig az emberi soforok az adott utszakaszon es ebbol felismerve a helyes nyomvonalat. Ezert a legtobb onvezetesre felkeszitett auto vezetoje valojaban folyamatosan tanitja az adott tipus globalis MI-jet.)