• dyra
    #40
    Majd ha te is hozol számokat esetleg rakeresek.

    Olyan vivmanyokra hivatkozol ami a humán sofőrök vezetést is segíthetik. De biztosan velem van a probléma hogy te azt csak a robotoknak akarod megadni.

    Továbbá nézzük már meg a közlekedés egészet. Az onvezetes egy szeletet érinti csak. Bringások, gyalogosok, mostmár egyre több elektromos kis közlekedési eszköz.

    Pl pedlecek. Elektromos alig szennyez egy elektromos autóhoz képest. Sok kicsi városban már ma is prima. A motorokra ugyanez.

    Ezek elterjedése kivanatos és tok jó lenne. Nagyobb városokban ha mindenki autozik dugó lessz. Tökmindegy ki a sofőr.

    Hová fejlesztik ezeket? Teherautoknal már több értelme lenne de ott is fenntartásokkal kezelem. Én nem látok benne akkora bizniszt. Nem kell fizetni a humán sofőrt? Majd kell az IT supportot meg a sokkal gyakoribb karbantartást és az eleve nagyobb bekerülési költségét. És azok már most se arról híresek, hogy olcsónak lennének.

    Persze ki lehet szervezni Indiában. Ülj be na egy ilyen autóba.

    Én vezetek amíg lehet.

    A világ csóró orszagairol nem is szólva. Ott még kb helyi kressz van ahol még a jobbkezszabaly se biztos. Megnéznék egy önvezető kocsit Cairoban.